Tietoa meistä

Lehmijärven Martat on vuonna 1949 perustettu lohjalainen marttayhdistys. Jäseniä meillä on noin 30. Hallitukseen kuuluu kuusi jäsentä. Kokoonnumme noin kerran kuussa. Toimintaa suunnitellaan alkuvuoden vuosikokouksessa jäsenten toiveita kuunnellen ja toteuttaen, ja toimintavuoteen mahtuukin yleensä kädentaitoja, ruoka-aiheisia marttailtoja, retkiä, liikuntaa ja paljon muuta.

Curlingia kokeilemassa

Vuoden kohokohta on aina kesäretki, jonka teemme joka toinen vuosi kotimaahan ja joka toinen vuosi ulkomaille. Viime vuosina olemmekin käyneet Turussa, Joensuussa, Krakovassa, Kuopiossa, Riiassa, Prahassa...

Voit tilata meiltä leivonnaisia, koko kahvituksen tai ruokatarjoilun, tarvittaessa myös tarjoilemme paikan päällä. Pyydä rohkeasti tarjousta

Syntymäpäiväkattaus